Логотип
Сұрақтарыңыз бар ма? Бізге жазыңыз
+7 (705) 390-55-82
Мақаланың басына оралу

Интернет-дүкен құру

Оқу уақыты Оқу уақыты - 20 минут
Интернет-дүкен құру

Сіз интернет-саудамен айналысуға және өз интернет-дүкеніңізді ашуға шешім қабылдадыңыз, бірақ қайдан бастау керек және осы процеске қалай келу керек екенін білмейсіз. Біз сізге қадам-қадам бойынша аз шығынмен және максималды пайдамен интернет-дүкенді қалай құруға және іске қосуға болатынын түсіндіреміз және көрсетеміз.

Интернет-дүкеннің мамандандыруы

Сіз кез келген нәрсені сата аласыз: жануарларға арналған тауарлар, гүлдер, киім, тұрмыстық техника немесе үйге жеткізілетін дайын тағамдар. Қандай жағдай болса да, дүкеніңіздің форматын және мамандандыруын таңдау керек. 

Оны жақсы түсіндіру үшін мысал келтірейік. Сіз киім интернет-дүкенін аша аласыз, онда ерлерге, әйелдерге және балаларға арналған кез келген киім болады. Қыстық, жаздық, көктем- күздік. Сонымен қатар барлыққа аяқ киім мен аксессуарлар. Мұндай дүкен универсалды интернет-дүкен болып табылады. Немесе сіз тек костюмдер мен оларға арналған аксессуарларды сататын тар мамандандырылған ерлер костюмдері дүкенін аша аласыз. Немесе белгілі брендтің әйелдердің іш киімін ғана сатуыңызға болады.

Қай мамандандыруды таңдағаныңызға байланысты, дүкеніңіздің сатып алушылары анықталады.

Интернет-дүкеннің мақсатты аудиториясы 

Соңғы бірнеше жылда елдегі жалпы сатылым көлемінде интернет-сауданың үлесі айтарлықтай өсті. Бұрын ешқашан интернеттен сатып алмаған адамдар да енді интернет арқылы сатып алу және жеткізу қызметтерін пайдалана бастады. Бұл көбінесе covid-19 пандемиясына байланысты болды, сол уақытта адамдар үйде отырды және тауарларды қашықтан сатып алуға мәжбүр болды. Сол кезде адамдар түсінді: интернет арқылы сатып алу — тиімді әрі ыңғайлы. 

Сондықтан болашақ интернет-дүкеннің аудиториясын анықтау оңай емес, бірақ мүмкін. Ең оңайы — тар мамандандырылған дүкенді жоспарлау: мысалы, нәрестелерге арналған тауарлар интернет-дүкенінде сатып алушылар — кішкентай балалары бар адамдар болады. Универсалды дүкендердің аудиториясы әртүрлі табыс, әлеуметтік статус және жас санаттарынан болғандықтан, аудиторияны анықтау сәл күрделірек. 

Дегенмен, аудиторияңызды неғұрлым нақты әрі дұрыс анықтаған сайын, біріншіден, ассортиментті таңдау оңайырақ болады, екіншіден, болашақ сайтыңызға сатып алушыларды тарту үшін жарнамалық кампанияларды дұрыс баптау жеңілдейді.

Интернет-дүкеннің ассортименті

Интернет-дүкен құрудағы келесі қадам — сататын тауарлардың ассортиментін таңдау. Ассортимент кең болған сайын, қонақтың бір нәрсе сатып алу мүмкіндігі жоғары деп есептеледі. Бұл пікір кейде талас тудырса да, көп жағдайда жұмыс істейді. Мысалы, бөлме өсімдіктері мен гүлдерді сататын интернет-дүкенде негізгі тауарлардан басқа, сатып алушыны қосымша тауарлар қызықтыруы мүмкін: бақ құралдары, топырақтар, құмыралар мен кашпо және т.б. 

Интернет-дүкеннің сайтін қалай жасауға болады

Болашақ интернет-дүкеніңіздің форматын, ассортиментін және аудиториясын анықтағаннан кейін, сайт жасауға кірісу уақыты келді. Мұнда да бірнеше нұсқа бар.

  • Сайтты веб-студияға тапсыру. Бұл ақша мен уақыты барлар үшін нұсқа, өйткені агенттіктерде интернет-дүкенді басынан бастап әзірлеу әдетте ұзақ уақыт алады және қымбатқа түседі. Әзірлеушілер сіздің барлық тілектеріңізді ескеріп, нәтижесінде басқа сайттардан өзгеше бірегей интернет-дүкен аласыз. Мұндай әзірлеудің кемшіліктері де бар. Сайттың функционалына, дизайнына немесе құрылымына кез келген өзгерістер үшін қосымша төлеуге тура келеді, бастапқы сметадан тыс. 
  • Интернет-дүкенді сайт конструкторында жасау. Әдетте, мұндай конструкторлар сізге стандартты сайт басқару жүйесін (CMS) және бірнеше шаблонды таңдау мүмкіндігін ұсынады. Бұл оңай, бірақ шаблонға немесе сайт функционалына өзгеріс енгізу қиын — веб-дизайнер мен веб-программист қызметіне жүгіну керек болады. Мұндай әзірлеудің кемшіліктері — интернет-дүкен шаблондары әдетте ақылы және қымбат немесе конструктор пайдаланушыларына ең қымбат тариф жоспарларында ғана қолжетімді.
  • Dzumba арнайы интернет-дүкен конструкторында сайт жасау. Бұл онлайн-сауда сайттарын жасауға арналған, қарапайым және интуитивті түсінікті функционалы бар, пайдаланушыдан арнайы білім талап етпейтін сервис. 
Создание интернет-магазина

Dzumba интернет-дүкен конструкторы 

Dzumba сервисімен жұмыс бастаудың ең басты шарты — стандартты тіркелу. Тіркелгеннен кейін-ақ сіз негізінен саудаға кірісе аласыз. 

Дүкен жасауда туындауы мүмкін барлық сұрақтар әзірлеушілер тарапынан шешілген, ал сайт дизайны халықаралық деңгейдегі дизайнермен ойластырылып, жобаланған. Бұл қалай жұмыс істейді?

Тіркелгеннен кейін сізге конструктордың барлық функционалы шектеусіз қолжетімді болады. Пайдалану өте оңай: қажетті өрістерді таңдап толтырасыз, ал арнайы скрипттер бұл шешімдерді сайтта дереу жүзеге асырады. Сіз сайт атауын енгізесіз, каталогтың қажетті бөлімдерін жасайсыз, тауарлардың сипаттамасы мен фотоларын жүктейсіз, ыңғайлы төлем әдістерін таңдайсыз — және бірден сауда жасауға болады. 

Әрине, сервис ақылы, ай сайынғы төлемі — 2500 теңге. Бұл орташа мобильді оператордың тарифінен де аз. Төлем сайт иесінен екі ай тегін сынақ мерзімінен кейін ғана алына бастайды. Осы уақытта сіз сервис ыңғайлылығын бағалап, барлық функционалды сынап көре аласыз. 

Сервистің кемшіліктері де бар: мамандану тар. Бұл платформада блог ашу немесе фотопортфолио орналастыру мүмкін емес. Бірақ электронды коммерция үшін қажет нәрсенің бәрі бар. Қажетсіз нәрсе жоқ. Қараңыз:

  • екі минутта қарапайым тіркелу;
  • бағдарламалау мен дизайнмен айналысу қажет емес: басқару панеліндегі қажетті формаларды толтырасыз, сайт автоматты түрде жасалады;
  • кез келген құрылымдағы дүкендерді, бірнеше деңгейлі тауар каталогтарын жасауға болады;
  • акциялар өткізуге, тауарларға жеңілдіктер жасауға, распродажалар ұйымдастыруға болады;
  • заңға қайшы емес кез келген тауарды сата аласыз;
  • сайтпен бірге тапсырыстарды және олардың жеткізілуін бақылау үшін ыңғайлы жүйе беріледі;
  • тауар карточкасын тез әрі оңай жасау — фото мен сипаттама қосыңыз;
  • қажет төлем жүйелерін қосуға болады;
  • техникалық беттерге арналған дайын шаблондар бар — төлем, жеткізу, сервис;
  • бірінші екі ай жұмыс тегін, одан кейін — барлық пайдаланушыларға бірдей төмен абоненттік төлем; 
  • платформаның және сайт функционалының жаңартулары платформа жаңартылған сайын тегін келеді.

Интернет-дүкеннен жеткізуді қалай ұйымдастыруға болады

Интернет-дүкен жұмысының маңызды бөлігі — тауарды сатып алушыға жеткізу. Оның сапасы мен қызмет деңгейі тұтынушылардың адалдығына әсер етеді. Адалдыққа не әсер етеді?

Ең алдымен, тапсырысқа жылдам жауап беру. Клиенттің тапсырысы қабылданғаны туралы хабарлама неғұрлым жылдам келсе, соғұрлым жақсы. Хабарламада тапсырыстың қашан (күні, уақыты) жеткізілетіні міндетті түрде көрсетілуі керек. 

Екінші маңызды пункт — жеткізу уақыты. Егер сіз клиентке тауарды екі сағат ішінде (немесе сейсенбі күні 15:00-ден кейін) жеткізуге уәде берсеңіз, міндетті түрде орындаңыз. 

Көбіне ұмытылатын, бірақ клиент адалдығына үлкен әсер ететін тағы бір нәрсе — бонустар. Тамақ жеткізгенде тапсырысқа бірнеше дымқыл сүлгілер қосыңыз, балалар киіміне арзан ойыншық. Бұл бонусқа көп шығындалмайсыз, бірақ қанағаттанған клиент аласыз, ол келесі жолы дәл сізден тапсырыс береді. 

Тауар клиентке қандай тәсілдермен жетуі мүмкін?

  • Өзін-өзі алып кету. Бұл жағдайда клиент дайын тапсырысты дүкеннен немесе тапсырыстарды алу пунктінен (ТПП) өзі алады. Көп дүкендер бұл әдісті тауар алу жолдарының тізіміне қосады және клиент осыны таңдаса жеңілдіктер жасайды.
  • Пошта арқылы жеткізу. Бұл да кең таралған жеткізу және төлеу әдісі. Оралған посылка клиентке ақылы түрде жіберіледі: ол оны жақын жердегі пошта бөлімшесінде алады, сол жерде төлем жасайды, ал сіз ақшаңызды өз шотыңызға аласыз. 
  • Курьерлік жеткізу. Бұл жеткізу бір ғана елді мекен шегінде жүзеге асырылғанда ыңғайлы. Өз жеткізуіңіз үшін бір-екі курьер жеткілікті. Сондай-ақ, курьерлік қызмет көрсететін үшінші тарап компаниялардың қызметін пайдалануға болады. 

Әрине, осы тәсілдерді біріктіруге (және біріктіру қажет). Мысалы, қала ішіндегі тауарларды курьерлермен жеткізіп, қала сыртындағы мекен-жайларға поштамен жіберуге болады. Егер офлайн дүкеніңіз болса, онда өзін-өзі алып кету пунктін ұйымдастыруға болады. 

Интернет-дүкенді ілгерілету және жарнама жасау

Әрине, жарнама мен ілгерілетусіз интернет-дүкен иесіне ешқандай пайда әкелмейді: ешкім ол туралы білмейді. Сондықтан дүкенді құру мен тауарлармен толтыру, логистика мәселелерімен қатар, дүкеніңіздің жарнамасына және ілгерілетуіне көңіл бөлу қажет.

Интернет-дүкенді қалай ілгерілету керек? Әрине, жарнаманың үлкен бөлігі интернетке бағытталады. Бірақ оффлайндағы ілгерілетуді де ұмытпау керек. Онлайн-дүкеннің жарнамасы үшін ең оңтайлы және тиімді әдістер:

  • Іздеу жүйелеріндегі контекстік жарнама. Бұл ең қымбат, бірақ ең тиімді жарнама арнасы. Сіздің жарнамалық хабарландыруларыңыз сіз орнатқан кампания жүйесінің іздеу нәтижесінде бірінші көрсетіледі. Әдетте бұл Яндекс пен Google-да жасалады. Бұл іздеу жүйелері жарнамалық науқандарды іске қосу және басқару үшін қуатты әрі түсінікті құралдар ұсынады. Контекстік жарнаманың минусы — оның қымбаттығы. Сонымен қатар, төлем тоқтаған кезде жарнама дереу тоқтайды.
  • Әлеуметтік желілердегі жарнама. Бұл ең кең және танымал жарнама алаңы. Әрбір әлеуметтік желі бүгінгі күні қарапайым және ыңғайлы жарнама құралдарын ұсынады, оларды көрсету санына немесе жарнамаға өтуге ақы төлеу арқылы пайдалануға болады. Сонымен қатар, әлеуметтік желілерде өз дүкеніңіздің беттерін ашып, жазылушыларды шақырып, жаңа тауарлар туралы хабарлау, жеңілдіктер мен акциялар туралы ақпарат беру, сыйлықтар ойнату, байқаулар өткізу сияқты әрекеттер жасауға болады.
  • Топтардағы серіктестік жарнама. Әлеуметтік желілерде сіздің мақсатты аудиторияңыз болуы мүмкін көптеген топтар бар (жоғарыда айтып өткеніміздей). Егер осы қауымдастық әкімшілігімен келіссеңіз, сол топтарда жарнамалық жазбаларды орналастыруға болады, осылайша аудиторияға дәл жетесіз. Мысалы, балалар тауарлары дүкенінің жарнамасы емізуді қолдайтын топта немесе анаға арналған қауымдастықта тиімді болады.
  • SMS немесе мессенджерлер арқылы тарату қызметтері. Мұндай қызметтерді телекоммуникациялық компаниялардан, ұялы байланыс операторларынан алуға болады. Олардың сервистері жарнаманы әртүрлі параметрлер бойынша өте дәл баптауға мүмкіндік береді.
  • Оффлайн жарнама. Егер сізде өз сауда нүктеңіз (бутик, дүкен және т.б.) болса, онда ең көрнекті жерлерге интернет-дүкеніңіз туралы ақпарат орналастырыңыз: сайт мекенжайы мен QR-кодтары дүкен витриналарында, визиткаларда, тауардың жапсырмаларында. Тапсырыспен бірге интернет-дүкен мекенжайы бар визиткалар немесе буклеттер қосыңыз. Белгілі орындарға стикерлер мен жапсырмаларды жабыстыру, парақшаларды тарату, хабарландыруларды ілу және пошта жәшіктеріне парақшалар салу — бұлардың барлығы да әсер береді және сайтқа келушілерді тартады.

Көріп отырғаныңыздай, интернет-дүкен сайтыны құру және іске қосу қиын емес. Басқалардың қалай жасайтынына қарап, олардың идеяларынан шабыт алыңыз: ең жақсы үлгілерді алу — қалыпты жағдай. Біраз уақыт жоспарлауға бөліп, сайт жасап, тауарларыңызды жүктеп, жай ғана сауда жасауды бастаңыз. Dzumba сияқты ыңғайлы, қарапайым және тиімді құралдарды пайдаланыңыз.

Біз сенімдіміз — сізде бәрі болады! 

Dzumba.kz сайтындағы мақала Dzumba.kz сайтындағы мақала
Өз онлайн-дүкеніңізді небәрі 7 минутта іске қосыңыз
Dzumba-ны тегін қолданып көріңіз
Тағы оқыңыз
Интернет-дүкенді қалай жарнамалауға болады?
Интернет-дүкенді қалай жарнамалауға болады?
Интернет-дүкеніңізді жарнамалаудың тегін де, ақылы да көптеген тәсілдері бар. Бұл нұсқаулықта біз сізге жарнаманың ешқандай шығынсыз түрлерін де, аздаған қаржы талап ететін әдістерін де түсіндіреміз.
Интернет-дүкенді нөлден қалай құруға болады
Интернет-дүкенді нөлден қалай құруға болады
Жалпы сауда айналымындағы интернет-сауданың үлесі күн сайын геометриялық прогрессиямен өсіп келеді. Ranking.kz порталының мәліметі бойынша, Қазақстанда интернет-сауда айтарлықтай өсуде: оның үлесі алдыңғы жылдармен салыстырғанда екі есеге артқан, ал интернет-дүкендердегі тапсырыстардың 80%-дан астамы мобильді құрылғылар арқылы жасалады.
Интернет-дүкен құрастыру құралы
Интернет-дүкен құрастыру құралы
Сауда бизнесіне онлайнға шығудың қажеті бар ма? Шағын бөлшек сауда нүктесіне интернет-дүкен керек пе? Тек онлайн арқылы бизнес жүргізуге бола ма? Сауда бизнесі үшін сайт, дәлірек айтқанда, интернет-дүкен — бұл сатуды арттыратын қосымша тиімді арна. Group M халықаралық аналитикалық компаниясының болжамы бойынша, 2024 жылға қарай электронды сауданың әлемдік бөлшек сауда айналымындағы үлесі 25% жетеді.
Интернет-дүкенді қалай жарнамалауға болады?
Интернет-дүкенді қалай жарнамалауға болады?
Интернет-дүкеніңізді жарнамалаудың тегін де, ақылы да көптеген тәсілдері бар. Бұл нұсқаулықта біз сізге жарнаманың ешқандай шығынсыз түрлерін де, аздаған қаржы талап ететін әдістерін де түсіндіреміз.
Интернет-дүкенді нөлден қалай құруға болады
Интернет-дүкенді нөлден қалай құруға болады
Жалпы сауда айналымындағы интернет-сауданың үлесі күн сайын геометриялық прогрессиямен өсіп келеді. Ranking.kz порталының мәліметі бойынша, Қазақстанда интернет-сауда айтарлықтай өсуде: оның үлесі алдыңғы жылдармен салыстырғанда екі есеге артқан, ал интернет-дүкендердегі тапсырыстардың 80%-дан астамы мобильді құрылғылар арқылы жасалады.
Интернет-дүкен құрастыру құралы
Интернет-дүкен құрастыру құралы
Сауда бизнесіне онлайнға шығудың қажеті бар ма? Шағын бөлшек сауда нүктесіне интернет-дүкен керек пе? Тек онлайн арқылы бизнес жүргізуге бола ма? Сауда бизнесі үшін сайт, дәлірек айтқанда, интернет-дүкен — бұл сатуды арттыратын қосымша тиімді арна. Group M халықаралық аналитикалық компаниясының болжамы бойынша, 2024 жылға қарай электронды сауданың әлемдік бөлшек сауда айналымындағы үлесі 25% жетеді.
Гүлдерге арналған интернет-дүкенді қалай ашуға болады
Гүлдерге арналған интернет-дүкенді қалай ашуға болады
Гүлдер — ерекше күтімді қажет ететін нәзік тауар. Сондықтан гүл сату бизнесі де ерекше, стандартты емес тәсілдерді талап етеді. Солардың бірі — гүлдерді интернет арқылы сату.
Балаларға арналған тауарлар интернет-дүкенін қалай ашуға болады
Балаларға арналған тауарлар интернет-дүкенін қалай ашуға болады
Жиырмасыншы жылдардың басынан бері интернеттегі сатып алу үлесі күрт өсті: адамдар түрлі тауарлар мен азық-түлікті онлайн жиі әрі көп тапсырыспен алатын болды. Бұл үрдіске айтарлықтай әсер еткен жағдай — COVID-19 пандемиясы, сол кезеңде адамдар карантин сақтап, үйлерінде отырып, барлық нәрсені қашықтан сатып алуға мәжбүр болды.
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау
Соңғы бірнеше жылда үйге тамақ жеткізу сирек әрі қымбат қызметтен қолжетімді әрі танымал жолға айналды. Бүгінде дерлік әрбір мейрамхана, пиццерия немесе кафе клиенттеріне тамақ жеткізеді.
Косметика интернет-дүкенін қалай ашуға болады
Косметика интернет-дүкенін қалай ашуға болады
Косметика мен денеге күтім жасау құралдары — қазіргі онлайн-сауданың ең танымал әрі табысты бағыттарының бірі. Мысалы, Data Insight деректеріне сәйкес, Ресей нарығында косметика сататын интернет-дүкендердің үлесі барлық интернет-дүкендердің 10%-ын құрайды.
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау
Кез келген бизнес кеңейіп жатқанда ғана өміршең — бұл аксиома. Тамақ бизнесі де ерекшелік емес. Сондықтан кафе немесе мейрамхана иесі үшін басты міндеттердің бірі — жаңа клиенттер табу, сатудың жаңа арналарына шығу. Осындай табысты арналардың бірі — тамақ жеткізу қызметі.
Косметика онлайн-дүкенін қалай ашуға болады
Косметика онлайн-дүкенін қалай ашуға болады
Әлемдік экономикадағы барлық дағдарыстарға, пандемияларға және басқа да қиындықтарға қарамастан, косметика сату бизнесі әлі де тұрақты жұмысын жалғастырып келеді. Косметика мен парфюмерия басқа тауар санаттарына қарағанда сұранысын жоғалтпай отыр. Бұл неліктен?
Интернет-дүкенге арналған платформа
Интернет-дүкенге арналған платформа
Сонымен, сіз интернет арқылы сауда жасауды шештіңіз. Ол үшін сізге жақсы әрі функционалды интернет-дүкен қажет. Қиындықсыз және, ең бастысы, қосымша шығынсыз сапалы онлайн-дүкенді қалай жасауға болатынын қарастырайық.
Гүл дүкеніне арналған сайт
Гүл дүкеніне арналған сайт
Гүл сату бизнесі — кәсіпті бастауға немесе кеңейтуге болатын ең табысты әрі аса қиын емес бағыттардың бірі саналады. Әдетте бұл гүл сататын дүңгіршек, бутик немесе гүл салоны ретінде қарастырылады. Алайда гүлдерді интернет арқылы да сатуға болады. Егер сізде офлайн-бизнес бар болса, сайт оны толықтыратын тиімді сату арнасына айнала алады. Бұл мақалада гүлдерді онлайн сату жолдарын және ол үшін не қажет екенін қарастырамыз.
Балалар киімінің онлайн-дүкенін қалай ашуға болады
Балалар киімінің онлайн-дүкенін қалай ашуға болады
Балалар киімі — жиі сатып алынатын тауар: балалар тез өседі, киімді көбіне бір маусым ғана киеді. Сондықтан балалар киімін сату — жақсы инвестиция. Бірақ бұл бөлшек сауда саласында бәсекелестік жоғары, сондықтан сату арналарының бәрін қолдану керек. Онлайн-сауда — осындай тиімді әрі табысты арналардың бірі.