Сіз интернет-саудамен айналысуға және өз интернет-дүкеніңізді ашуға шешім қабылдадыңыз, бірақ қайдан бастау керек және осы процеске қалай келу керек екенін білмейсіз. Біз сізге қадам-қадам бойынша аз шығынмен және максималды пайдамен интернет-дүкенді қалай құруға және іске қосуға болатынын түсіндіреміз және көрсетеміз.
Сіз кез келген нәрсені сата аласыз: жануарларға арналған тауарлар, гүлдер, киім, тұрмыстық техника немесе үйге жеткізілетін дайын тағамдар. Қандай жағдай болса да, дүкеніңіздің форматын және мамандандыруын таңдау керек.
Оны жақсы түсіндіру үшін мысал келтірейік. Сіз киім интернет-дүкенін аша аласыз, онда ерлерге, әйелдерге және балаларға арналған кез келген киім болады. Қыстық, жаздық, көктем- күздік. Сонымен қатар барлыққа аяқ киім мен аксессуарлар. Мұндай дүкен универсалды интернет-дүкен болып табылады. Немесе сіз тек костюмдер мен оларға арналған аксессуарларды сататын тар мамандандырылған ерлер костюмдері дүкенін аша аласыз. Немесе белгілі брендтің әйелдердің іш киімін ғана сатуыңызға болады.
Қай мамандандыруды таңдағаныңызға байланысты, дүкеніңіздің сатып алушылары анықталады.
Соңғы бірнеше жылда елдегі жалпы сатылым көлемінде интернет-сауданың үлесі айтарлықтай өсті. Бұрын ешқашан интернеттен сатып алмаған адамдар да енді интернет арқылы сатып алу және жеткізу қызметтерін пайдалана бастады. Бұл көбінесе covid-19 пандемиясына байланысты болды, сол уақытта адамдар үйде отырды және тауарларды қашықтан сатып алуға мәжбүр болды. Сол кезде адамдар түсінді: интернет арқылы сатып алу — тиімді әрі ыңғайлы.
Сондықтан болашақ интернет-дүкеннің аудиториясын анықтау оңай емес, бірақ мүмкін. Ең оңайы — тар мамандандырылған дүкенді жоспарлау: мысалы, нәрестелерге арналған тауарлар интернет-дүкенінде сатып алушылар — кішкентай балалары бар адамдар болады. Универсалды дүкендердің аудиториясы әртүрлі табыс, әлеуметтік статус және жас санаттарынан болғандықтан, аудиторияны анықтау сәл күрделірек.
Дегенмен, аудиторияңызды неғұрлым нақты әрі дұрыс анықтаған сайын, біріншіден, ассортиментті таңдау оңайырақ болады, екіншіден, болашақ сайтыңызға сатып алушыларды тарту үшін жарнамалық кампанияларды дұрыс баптау жеңілдейді.
Интернет-дүкен құрудағы келесі қадам — сататын тауарлардың ассортиментін таңдау. Ассортимент кең болған сайын, қонақтың бір нәрсе сатып алу мүмкіндігі жоғары деп есептеледі. Бұл пікір кейде талас тудырса да, көп жағдайда жұмыс істейді. Мысалы, бөлме өсімдіктері мен гүлдерді сататын интернет-дүкенде негізгі тауарлардан басқа, сатып алушыны қосымша тауарлар қызықтыруы мүмкін: бақ құралдары, топырақтар, құмыралар мен кашпо және т.б.
Болашақ интернет-дүкеніңіздің форматын, ассортиментін және аудиториясын анықтағаннан кейін, сайт жасауға кірісу уақыты келді. Мұнда да бірнеше нұсқа бар.
Dzumba сервисімен жұмыс бастаудың ең басты шарты — стандартты тіркелу. Тіркелгеннен кейін-ақ сіз негізінен саудаға кірісе аласыз.
Дүкен жасауда туындауы мүмкін барлық сұрақтар әзірлеушілер тарапынан шешілген, ал сайт дизайны халықаралық деңгейдегі дизайнермен ойластырылып, жобаланған. Бұл қалай жұмыс істейді?
Тіркелгеннен кейін сізге конструктордың барлық функционалы шектеусіз қолжетімді болады. Пайдалану өте оңай: қажетті өрістерді таңдап толтырасыз, ал арнайы скрипттер бұл шешімдерді сайтта дереу жүзеге асырады. Сіз сайт атауын енгізесіз, каталогтың қажетті бөлімдерін жасайсыз, тауарлардың сипаттамасы мен фотоларын жүктейсіз, ыңғайлы төлем әдістерін таңдайсыз — және бірден сауда жасауға болады.
Әрине, сервис ақылы, ай сайынғы төлемі — 2500 теңге. Бұл орташа мобильді оператордың тарифінен де аз. Төлем сайт иесінен екі ай тегін сынақ мерзімінен кейін ғана алына бастайды. Осы уақытта сіз сервис ыңғайлылығын бағалап, барлық функционалды сынап көре аласыз.
Сервистің кемшіліктері де бар: мамандану тар. Бұл платформада блог ашу немесе фотопортфолио орналастыру мүмкін емес. Бірақ электронды коммерция үшін қажет нәрсенің бәрі бар. Қажетсіз нәрсе жоқ. Қараңыз:
Интернет-дүкен жұмысының маңызды бөлігі — тауарды сатып алушыға жеткізу. Оның сапасы мен қызмет деңгейі тұтынушылардың адалдығына әсер етеді. Адалдыққа не әсер етеді?
Ең алдымен, тапсырысқа жылдам жауап беру. Клиенттің тапсырысы қабылданғаны туралы хабарлама неғұрлым жылдам келсе, соғұрлым жақсы. Хабарламада тапсырыстың қашан (күні, уақыты) жеткізілетіні міндетті түрде көрсетілуі керек.
Екінші маңызды пункт — жеткізу уақыты. Егер сіз клиентке тауарды екі сағат ішінде (немесе сейсенбі күні 15:00-ден кейін) жеткізуге уәде берсеңіз, міндетті түрде орындаңыз.
Көбіне ұмытылатын, бірақ клиент адалдығына үлкен әсер ететін тағы бір нәрсе — бонустар. Тамақ жеткізгенде тапсырысқа бірнеше дымқыл сүлгілер қосыңыз, балалар киіміне арзан ойыншық. Бұл бонусқа көп шығындалмайсыз, бірақ қанағаттанған клиент аласыз, ол келесі жолы дәл сізден тапсырыс береді.
Тауар клиентке қандай тәсілдермен жетуі мүмкін?
Әрине, осы тәсілдерді біріктіруге (және біріктіру қажет). Мысалы, қала ішіндегі тауарларды курьерлермен жеткізіп, қала сыртындағы мекен-жайларға поштамен жіберуге болады. Егер офлайн дүкеніңіз болса, онда өзін-өзі алып кету пунктін ұйымдастыруға болады.
Әрине, жарнама мен ілгерілетусіз интернет-дүкен иесіне ешқандай пайда әкелмейді: ешкім ол туралы білмейді. Сондықтан дүкенді құру мен тауарлармен толтыру, логистика мәселелерімен қатар, дүкеніңіздің жарнамасына және ілгерілетуіне көңіл бөлу қажет.
Интернет-дүкенді қалай ілгерілету керек? Әрине, жарнаманың үлкен бөлігі интернетке бағытталады. Бірақ оффлайндағы ілгерілетуді де ұмытпау керек. Онлайн-дүкеннің жарнамасы үшін ең оңтайлы және тиімді әдістер:
Көріп отырғаныңыздай, интернет-дүкен сайтыны құру және іске қосу қиын емес. Басқалардың қалай жасайтынына қарап, олардың идеяларынан шабыт алыңыз: ең жақсы үлгілерді алу — қалыпты жағдай. Біраз уақыт жоспарлауға бөліп, сайт жасап, тауарларыңызды жүктеп, жай ғана сауда жасауды бастаңыз. Dzumba сияқты ыңғайлы, қарапайым және тиімді құралдарды пайдаланыңыз.
Біз сенімдіміз — сізде бәрі болады!