Соңғы бірнеше жылда үйге тағам жеткізу — сирек және қымбат сервис емес, керісінше қолжетімді әрі танымал қызметке айналды. Бүгінде кез келген мейрамхана, пиццерия немесе кафе өз клиенттеріне тағам жеткізуді ұйымдастырады.
Ал тағам жеткізу бизнесін өз өндірісінсіз де ашуға болады. Ол үшін интернет-дүкен немесе мобильді қосымша қажет (немесе жақсы мобильді нұсқасы бар сайт). Сонымен қатар, тағамды өндірушілермен келісімшарт жасасу керек. Жеткізу процесін де бірнеше жолмен ұйымдастыруға болады: өз курьерлеріңізді жалдау немесе үшінші тарап жеткізу қызметіне сену.
Алғашқы қадам — болашақ бизнесіңіздің мақсатты аудиториясын анықтау.
Кімдер сізден тапсырыс береді? Өйткені мәзірдегі тағамдар, сусындар мен тағамдық қосымшалар дәл осыдан тәуелді болады. Әрине, бүгінде тамақты барлығы тапсырады: студенттер, жұмыс істейтіндер және тіпті зейнеткерлер. Бірақ, мақсатты аудиторияны сіз өзіңіз таңдай аласыз.
Мысалы, мәзірге тек пицца, танымал стрипс пен наггетстер, әртүрлі бургерлер қоссаңыз — белсенді жастарды тарта аласыз. Классикалық мейрамхана тағамдары — ересек әрі жоғары табысты аудиторияны қызықтырады. Аудиторияны анықтауда әлеуметтік топтарға да көңіл бөлуге болады: вегетарианшыларға, органикалық диета ұстанушыларға, үйде пісіруге уақыты жоқ, бірақ денсаулыққа пайдалы тамақ жегісі келетін кәсіпкерлерге және т.б.
Екінші қадам — сайт жасалатын платформаны таңдау.
Әрине, сайтты веб-студиядан тапсырыс беруге болады. Бірақ бұл көп ақша мен уақыт қажет ететін жол: ерекше басқару жүйесі мен бірегей дизайнмен сайт құру бірнеше айға созылуы мүмкін. Дайын сайт конструкторларын пайдалану әлдеқайда оңай, әсіресе олардың саны көп.
Нені ескеру керек:
Dzumba платформасы біраз өзгеше жұмыс істейді. Сайт сіз сервиске тіркелген сәтте дереу құрылады. Сізге тек сайттың атын, сипаттамасын енгізіп, қажетті төлем жүйелерін таңдап, кемінде бір тауар қосу ғана қалады. Міне, дайын — саудаға дайын сайт.
Әрине, бұл сәл ықшамдалған түсінік: нақты сатылымға әлі де уақыт керек. Бірақ дайын сайтты 10 минутта құру — мүмкін нәрсе. Конструктордың функционалына тіпті дайын емес адамдар да оңай үйрене алады. Бұл процесс формаларды толтырудан тұрады: қажетті блоктарға мәтін жазып, суреттерді тіркейсіз — бәрі дайын. Бұл Инстаграмда немесе Вконтактеде пост жасауға ұқсас оңай.
Дайын сайтпен жұмыс істеу де өте жеңіл. Басқару жүйесі қарапайым және түсінікті: тауарларды оңай қосуға немесе өшіруге, каталогтың бөлімдері мен ішкі бөлімдерін жасауға (мысалы, бірінші тағамдар, екінші тағамдар, десерттер және т.б.) болады. Акциядағы тауарларды жапсырмалармен және белгілермен ерекшелеуге болады.
Тапсырыстар мен жеткізу жүйесін басқару да жеңіл әрі көрнекі. Әр тапсырыстың жағдайы, жеткізу әдісі, төлемі және басқа ақпаратты нақты уақыт режимінде көре аласыз.
Мұнда да бірнеше нұсқа бар, сіз біреуін ғана немесе барлығын араластыра қолдана аласыз.
Өзі сайт ештеңе сатпайды, тіпті ассортиментте ең дәмді тағамдар болса да, өнім карталары барынша толық толтырылған болса және акциялар күн сайын өтсе де. Сайт туралы адамдарға хабар жетуі керек. Бұл қалай жүзеге асады?
Instagram және Facebook жарнамасын жүргізгенде міндетті түрде Instagram shopping tags қолдану керек. Бұл – жарияланымдардағы тауарларды белгілеуге арналған функционалдық белгілер.
Осы белгілерді басқанда, инста-жазылушыңыз бірден сіздің сайтыңызға өтеді де, тауар картасын және тапсырыс формасын көреді. Бұл белгілерді қолдану үшін Instagram аккаунтыңызда Facebook немесе Instagram-дағы “Магазин” функциясы қосылған болуы тиіс. Қалай қосу және пайдалану жайлы ақпаратты Instagram қолдау орталығынан
Айта кетейік, Dzumba сервисі Facebook пен Instagram үшін тауарлар фидін автоматты түрде жасап, Instagram және Facebook жарияланымдарында автоматты түрде көрсетеді.
Сайтты жылжыту жұмыстары сіз платформаларға тіркелген сәтте басталғаны дұрыс. Сайт жасау, контентпен толтыру, төлем жүйелерін қосу және жеткізуді ұйымдастыру 1-2 күнде бітеді. Ал сайт туралы адамдарға хабар жетіп, тапсырыстар түсе бастауы үшін 1-2 ай уақыт қажет болуы мүмкін.
Сол себепті DZUMBA сервисі сізге 2 айлық тегін пайдалану кезеңін береді — барлық функционалды толық сынап, жарнаманы іске қосып, сатылымға кірісуге мүмкіндік беру үшін. Содан кейін ғана ай сайынғы аз ғана төлем төленеді.