Логотип
Сұрақтарыңыз бар ма? Бізге жазыңыз
+7 (705) 390-55-82
Мақаланың басына оралу

Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау

Оқу уақыты Оқу уақыты - 16 минут
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау

Соңғы бірнеше жылда үйге тағам жеткізу — сирек және қымбат сервис емес, керісінше қолжетімді әрі танымал қызметке айналды. Бүгінде кез келген мейрамхана, пиццерия немесе кафе өз клиенттеріне тағам жеткізуді ұйымдастырады.

Ал тағам жеткізу бизнесін өз өндірісінсіз де ашуға болады. Ол үшін интернет-дүкен немесе мобильді қосымша қажет (немесе жақсы мобильді нұсқасы бар сайт). Сонымен қатар, тағамды өндірушілермен келісімшарт жасасу керек. Жеткізу процесін де бірнеше жолмен ұйымдастыруға болады: өз курьерлеріңізді жалдау немесе үшінші тарап жеткізу қызметіне сену.

Тамақ жеткізу сайтының құрылысын қайдан бастау керек

Алғашқы қадам — болашақ бизнесіңіздің мақсатты аудиториясын анықтау.

Кімдер сізден тапсырыс береді? Өйткені мәзірдегі тағамдар, сусындар мен тағамдық қосымшалар дәл осыдан тәуелді болады. Әрине, бүгінде тамақты барлығы тапсырады: студенттер, жұмыс істейтіндер және тіпті зейнеткерлер. Бірақ, мақсатты аудиторияны сіз өзіңіз таңдай аласыз.

Мысалы, мәзірге тек пицца, танымал стрипс пен наггетстер, әртүрлі бургерлер қоссаңыз — белсенді жастарды тарта аласыз. Классикалық мейрамхана тағамдары — ересек әрі жоғары табысты аудиторияны қызықтырады. Аудиторияны анықтауда әлеуметтік топтарға да көңіл бөлуге болады: вегетарианшыларға, органикалық диета ұстанушыларға, үйде пісіруге уақыты жоқ, бірақ денсаулыққа пайдалы тамақ жегісі келетін кәсіпкерлерге және т.б.

Екінші қадам — сайт жасалатын платформаны таңдау.

Әрине, сайтты веб-студиядан тапсырыс беруге болады. Бірақ бұл көп ақша мен уақыт қажет ететін жол: ерекше басқару жүйесі мен бірегей дизайнмен сайт құру бірнеше айға созылуы мүмкін. Дайын сайт конструкторларын пайдалану әлдеқайда оңай, әсіресе олардың саны көп.

Нені ескеру керек:

  • Конструктордың ыңғайлылығы. Функционалы түсінікті және қолайлы ма? Қосымша кеңестер мен нұсқауларсыз жұмыс істеуге болады ма? Арнайы білім қажет пе?
  • Сайтыңыздың мобильді нұсқасы. Бұл маңызды, себебі статистикаға сәйкес, тамақ жеткізуге арналған тапсырыстардың 70%-дан астамы смартфондар мен планшеттерден жасалады.
  • Қолайлы CMS. Сайтты басқару, тапсырыстарды қабылдау және жеткізуді бақылау қаншалықты оңай? Бұл мобильді нұсқада мүмкін бе?
  • Жеке тауарлармен жұмыс. Тауарларды сайтқа қосу және карточкаларын өңдеу жеңіл бе? Тауарларға немесе тауар топтарына акциялар жасау мүмкіндігі бар ма?
  • Тарифтер. Таңдаған сервисіңізде тегін тестілік кезең бар ма? Қанша уақыт? Толық функционалға қанша төлеу қажет?
  • Төлем жүйелері. Қандай төлем жүйелерін қосуға болады және бұл қаншалықты қиын?

Dzumba платформасында тамақ жеткізу сайты қалай құрылады

Dzumba платформасы біраз өзгеше жұмыс істейді. Сайт сіз сервиске тіркелген сәтте дереу құрылады. Сізге тек сайттың атын, сипаттамасын енгізіп, қажетті төлем жүйелерін таңдап, кемінде бір тауар қосу ғана қалады. Міне, дайын — саудаға дайын сайт.

Әрине, бұл сәл ықшамдалған түсінік: нақты сатылымға әлі де уақыт керек. Бірақ дайын сайтты 10 минутта құру — мүмкін нәрсе. Конструктордың функционалына тіпті дайын емес адамдар да оңай үйрене алады. Бұл процесс формаларды толтырудан тұрады: қажетті блоктарға мәтін жазып, суреттерді тіркейсіз — бәрі дайын. Бұл Инстаграмда немесе Вконтактеде пост жасауға ұқсас оңай.

Дайын сайтпен жұмыс істеу де өте жеңіл. Басқару жүйесі қарапайым және түсінікті: тауарларды оңай қосуға немесе өшіруге, каталогтың бөлімдері мен ішкі бөлімдерін жасауға (мысалы, бірінші тағамдар, екінші тағамдар, десерттер және т.б.) болады. Акциядағы тауарларды жапсырмалармен және белгілермен ерекшелеуге болады.

Тапсырыстар мен жеткізу жүйесін басқару да жеңіл әрі көрнекі. Әр тапсырыстың жағдайы, жеткізу әдісі, төлемі және басқа ақпаратты нақты уақыт режимінде көре аласыз.

Открытие сайта для заказа доставки еды

Жеткізу қызметін қалай ұйымдастыруға болады

Мұнда да бірнеше нұсқа бар, сіз біреуін ғана немесе барлығын араластыра қолдана аласыз.

  1. Өз курьерлеріңіз. Бір-екі қызметкер тапсырыстардың жеткілікті көлемін оңай өңдей алады, егер олардың маршруттарын тиімді жоспарлап, бір уақытта екі-үш мекенжайға жеткізсе. Тапсырыстар саны артқанда, жаңа қызметкерлерді жалдау қажет болады.
  2. Үшінші тарап жеткізу қызметі. Тамақты жергілікті курьерлік қызметтердің қызметкерлері жеткізе алады. Минус — мұндай жеткізушілерді өзіңіз тікелей басқара алмайсыз. Бұл нұсқаны таңдағанда, жеткізу қызметімен келісімшарттың құны “өз” курьерлердің жалпы жалақысынан төмен болуы керек.
  3. Өзің алып кету. Бұл кең таралған жеткізу түрі — клиент алдын ала белгіленген жерге өзі келіп, есеп айырысып, дайын тапсырысты алып кетеді. Мұндай әдіс кафе, пиццериялар және мейрамханалар үшін ыңғайлы.

Тағам жеткізу сайтының жарнамасы

Өзі сайт ештеңе сатпайды, тіпті ассортиментте ең дәмді тағамдар болса да, өнім карталары барынша толық толтырылған болса және акциялар күн сайын өтсе де. Сайт туралы адамдарға хабар жетуі керек. Бұл қалай жүзеге асады?

  • Барлық әлеуметтік желілердегі профиліңізге сайтқа сілтеме қойыңыз. Бұл қарапайым әрі айқын қадам, көптеген келушілер әкеледі, бірақ көп адамдар оны ұмытып кетеді. Қазіргі соцжелілердің барлығы сайт сілтемесінен бөлек, байланыс деректері, жеткізу орнының картасы, жұмыс уақыты және тапсырыс берушіге пайдалы басқа ақпаратты енгізуге мүмкіндік береді.
  • Әлеуметтік желілердегі жарнама. Instagram, Facebook, Вконтакте, Одноклассники сияқты ірі желілердің ішкі жарнама құралдары өте қуатты, қолжетімді және күрделі емес. Таргеттелген жарнаманы өз бетіңізше баптауға болады немесе маман таргетологты жалдауға болады.

Instagram және Facebook жарнамасын жүргізгенде міндетті түрде Instagram shopping tags қолдану керек. Бұл – жарияланымдардағы тауарларды белгілеуге арналған функционалдық белгілер.

Осы белгілерді басқанда, инста-жазылушыңыз бірден сіздің сайтыңызға өтеді де, тауар картасын және тапсырыс формасын көреді. Бұл белгілерді қолдану үшін Instagram аккаунтыңызда Facebook немесе Instagram-дағы “Магазин” функциясы қосылған болуы тиіс. Қалай қосу және пайдалану жайлы ақпаратты Instagram қолдау орталығынан

Айта кетейік, Dzumba сервисі Facebook пен Instagram үшін тауарлар фидін автоматты түрде жасап, Instagram және Facebook жарияланымдарында автоматты түрде көрсетеді.
  • Яндекс пен Google-де контекстік жарнама. Мұнда да жарнаманы баптау қиын емес: құралдары қарапайым және түсінікті. Бұл жұмысқа маман директологты шақыруға болады.
  • SEO немесе іздеу жүйесін оңтайландыру. Бұл да маңызды. Маманмен жұмыс істеп, қай сұраныстар бойынша сайтқа келушілер түсетінін анықтап, соларға сәйкес баптаулар жүргізіңіз. Бұл баяу жұмыс – нәтиже бірнеше айдан кейін көрінеді, бірақ бюджетті толығымен тоқтатсаңыз да жұмыс істейді.
  • Оффлайн жарнама. Мейрамханаңызда немесе кафеіңізде «үйге жеткізу» туралы хабарлар көрнекті жерде болуы керек. Витриналарға сайт сілтемелері мен QR-кодтарын орналастырыңыз, соларды сканерлеген адам сайтқа өтеді.
  • Қаптаманы безендіру. Жеткізу қызметі мен сайт жарнамасы қаптамада міндетті түрде болуы тиіс: пицца қораптары, бургер орамдары, сөмкелер мен салфеткалар. Бұл баспахана өнімдері арзан әрі тиімді. Қайта тапсырыс берушілердің көпшілігі осы қаптамадан немесе визиткадан сайт мекенжайын тауып тапсырыс береді. Сондай-ақ QR-кодтар, сілтемелер бар жапсырмалар мен магниттер жақсы жұмыс істейді.

Сайтты жылжыту жұмыстары сіз платформаларға тіркелген сәтте басталғаны дұрыс. Сайт жасау, контентпен толтыру, төлем жүйелерін қосу және жеткізуді ұйымдастыру 1-2 күнде бітеді. Ал сайт туралы адамдарға хабар жетіп, тапсырыстар түсе бастауы үшін 1-2 ай уақыт қажет болуы мүмкін.

Сол себепті DZUMBA сервисі сізге 2 айлық тегін пайдалану кезеңін береді — барлық функционалды толық сынап, жарнаманы іске қосып, сатылымға кірісуге мүмкіндік беру үшін. Содан кейін ғана ай сайынғы аз ғана төлем төленеді.

Dzumba.kz сайтындағы мақала Dzumba.kz сайтындағы мақала
Тамақ жеткізуге арналған сайтыңызды небәрі 7 минутта іске қосыңыз
Dzumba-ны тегін қолданып көріңіз
Тағы оқыңыз
Интернет-дүкенді қалай жарнамалауға болады?
Интернет-дүкенді қалай жарнамалауға болады?
Интернет-дүкеніңізді жарнамалаудың тегін де, ақылы да көптеген тәсілдері бар. Бұл нұсқаулықта біз сізге жарнаманың ешқандай шығынсыз түрлерін де, аздаған қаржы талап ететін әдістерін де түсіндіреміз.
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау
Кез келген бизнес кеңейіп жатқанда ғана өміршең — бұл аксиома. Тамақ бизнесі де ерекшелік емес. Сондықтан кафе немесе мейрамхана иесі үшін басты міндеттердің бірі — жаңа клиенттер табу, сатудың жаңа арналарына шығу. Осындай табысты арналардың бірі — тамақ жеткізу қызметі.
Интернет-дүкенді нөлден қалай құруға болады
Интернет-дүкенді нөлден қалай құруға болады
Жалпы сауда айналымындағы интернет-сауданың үлесі күн сайын геометриялық прогрессиямен өсіп келеді. Ranking.kz порталының мәліметі бойынша, Қазақстанда интернет-сауда айтарлықтай өсуде: оның үлесі алдыңғы жылдармен салыстырғанда екі есеге артқан, ал интернет-дүкендердегі тапсырыстардың 80%-дан астамы мобильді құрылғылар арқылы жасалады.
Интернет-дүкенді қалай жарнамалауға болады?
Интернет-дүкенді қалай жарнамалауға болады?
Интернет-дүкеніңізді жарнамалаудың тегін де, ақылы да көптеген тәсілдері бар. Бұл нұсқаулықта біз сізге жарнаманың ешқандай шығынсыз түрлерін де, аздаған қаржы талап ететін әдістерін де түсіндіреміз.
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау
Тамақ жеткізуге арналған сайт жасау
Кез келген бизнес кеңейіп жатқанда ғана өміршең — бұл аксиома. Тамақ бизнесі де ерекшелік емес. Сондықтан кафе немесе мейрамхана иесі үшін басты міндеттердің бірі — жаңа клиенттер табу, сатудың жаңа арналарына шығу. Осындай табысты арналардың бірі — тамақ жеткізу қызметі.
Интернет-дүкенді нөлден қалай құруға болады
Интернет-дүкенді нөлден қалай құруға болады
Жалпы сауда айналымындағы интернет-сауданың үлесі күн сайын геометриялық прогрессиямен өсіп келеді. Ranking.kz порталының мәліметі бойынша, Қазақстанда интернет-сауда айтарлықтай өсуде: оның үлесі алдыңғы жылдармен салыстырғанда екі есеге артқан, ал интернет-дүкендердегі тапсырыстардың 80%-дан астамы мобильді құрылғылар арқылы жасалады.
Косметика онлайн-дүкенін қалай ашуға болады
Косметика онлайн-дүкенін қалай ашуға болады
Әлемдік экономикадағы барлық дағдарыстарға, пандемияларға және басқа да қиындықтарға қарамастан, косметика сату бизнесі әлі де тұрақты жұмысын жалғастырып келеді. Косметика мен парфюмерия басқа тауар санаттарына қарағанда сұранысын жоғалтпай отыр. Бұл неліктен?
Интернет-дүкенге арналған платформа
Интернет-дүкенге арналған платформа
Сонымен, сіз интернет арқылы сауда жасауды шештіңіз. Ол үшін сізге жақсы әрі функционалды интернет-дүкен қажет. Қиындықсыз және, ең бастысы, қосымша шығынсыз сапалы онлайн-дүкенді қалай жасауға болатынын қарастырайық.
Гүл дүкеніне арналған сайт
Гүл дүкеніне арналған сайт
Гүл сату бизнесі — кәсіпті бастауға немесе кеңейтуге болатын ең табысты әрі аса қиын емес бағыттардың бірі саналады. Әдетте бұл гүл сататын дүңгіршек, бутик немесе гүл салоны ретінде қарастырылады. Алайда гүлдерді интернет арқылы да сатуға болады. Егер сізде офлайн-бизнес бар болса, сайт оны толықтыратын тиімді сату арнасына айнала алады. Бұл мақалада гүлдерді онлайн сату жолдарын және ол үшін не қажет екенін қарастырамыз.
Интернет-дүкен құрастыру құралы
Интернет-дүкен құрастыру құралы
Сауда бизнесіне онлайнға шығудың қажеті бар ма? Шағын бөлшек сауда нүктесіне интернет-дүкен керек пе? Тек онлайн арқылы бизнес жүргізуге бола ма? Сауда бизнесі үшін сайт, дәлірек айтқанда, интернет-дүкен — бұл сатуды арттыратын қосымша тиімді арна. Group M халықаралық аналитикалық компаниясының болжамы бойынша, 2024 жылға қарай электронды сауданың әлемдік бөлшек сауда айналымындағы үлесі 25% жетеді.
Балалар киімінің онлайн-дүкенін қалай ашуға болады
Балалар киімінің онлайн-дүкенін қалай ашуға болады
Балалар киімі — жиі сатып алынатын тауар: балалар тез өседі, киімді көбіне бір маусым ғана киеді. Сондықтан балалар киімін сату — жақсы инвестиция. Бірақ бұл бөлшек сауда саласында бәсекелестік жоғары, сондықтан сату арналарының бәрін қолдану керек. Онлайн-сауда — осындай тиімді әрі табысты арналардың бірі.
Гүлдерге арналған интернет-дүкенді қалай ашуға болады
Гүлдерге арналған интернет-дүкенді қалай ашуға болады
Гүлдер — ерекше күтімді қажет ететін нәзік тауар. Сондықтан гүл сату бизнесі де ерекше, стандартты емес тәсілдерді талап етеді. Солардың бірі — гүлдерді интернет арқылы сату.
Балаларға арналған тауарлар интернет-дүкенін қалай ашуға болады
Балаларға арналған тауарлар интернет-дүкенін қалай ашуға болады
Жиырмасыншы жылдардың басынан бері интернеттегі сатып алу үлесі күрт өсті: адамдар түрлі тауарлар мен азық-түлікті онлайн жиі әрі көп тапсырыспен алатын болды. Бұл үрдіске айтарлықтай әсер еткен жағдай — COVID-19 пандемиясы, сол кезеңде адамдар карантин сақтап, үйлерінде отырып, барлық нәрсені қашықтан сатып алуға мәжбүр болды.
Интернет-дүкен құру
Интернет-дүкен құру
Сіз интернет арқылы сауда жасауды бастауға және өз интернет-дүкеніңізді құруға шешім қабылдадыңыз, бірақ неден бастау керектігін білмейсіз. Бұл мақалада интернет-дүкенді ең аз шығынмен және ең жоғары тиімділікпен қалай құруға болатынын қадам-қадаммен түсіндіреміз.
Косметика интернет-дүкенін қалай ашуға болады
Косметика интернет-дүкенін қалай ашуға болады
Косметика мен денеге күтім жасау құралдары — қазіргі онлайн-сауданың ең танымал әрі табысты бағыттарының бірі. Мысалы, Data Insight деректеріне сәйкес, Ресей нарығында косметика сататын интернет-дүкендердің үлесі барлық интернет-дүкендердің 10%-ын құрайды.