Жиырмасыншы жылдардың басынан бері интернет арқылы сатып алулардың үлесі күрт өсті: адамдар әр түрлі тауарлар мен азық-түлікті жиі әрі көп мөлшерде онлайн сатып ала бастады. Бұған үлкен әсер еткен факторлардың бірі — covid-19 пандемиясы, сол кезде адамдар карантинді сақтап, үйде отырып, барлығын қашықтан сатып алуға мәжбүр болды. Пандемия аяқталды, бірақ интернет-дүкендердегі тапсырыстар саны тек төмендемей, керісінше бірнеше есе өсті: адамдар оның ыңғайлы екенін және ең құнды адам ресурсын — уақытты үнемдейтінін түсінді.
Бұл балалар тауарларына да қатысты. Көптеген отбасылар үшін бұл — үнемі сатып алынып тұратын бірінші қажеттіліктегі тауарлар. Сондықтан балалар тауарлары интернет-дүкенін ашу — дұрыс ұйымдастырылған жағдайда тұрақты табыс әкелетін тамаша бизнес-идея.
Балалар тауарларын интернет-дүкеннен кімдер тапсырыс береді
Балалар тауарлары интернет-дүкенінің негізгі келушісі және сатып алушысы — ана. Әкелер тапсырыстарды өте сирек береді, көбінесе олар тек төлем жасап, дайын тапсырыстарды алып кетеді. 90% жағдайда дәл ана өз балаларына арналған тауарларды таңдап, тапсырыс береді. Сондықтан негізгі сатып алушы — бала күтімі бойынша демалыста отырған әйел немесе уақытты көп алмайтын, жұмыс істейтін жас ана.
Сондықтан балалар тауарлары интернет-дүкенін жоспарлаған кезде, оны тапсырыс беретін аудиторияның — әйелдер тобының талаптары мен тілектерін ескере отырып жобалау керек.
Балалар тауарлары интернет-дүкенінің ассортименті
Балалар тауарлары интернет-дүкенін ашуда екінші қадам — ассортиментті анықтау. Мұнда бірнеше нұсқа бар.
- Кең профилі бар дүкен, мұнда бәрі сатылады: жөргектер мен балаларға арналған тамақтанудан бастап, дамытушы ойыншықтар, канцелярлық заттар және барлық жастағы киімдерге дейін. Мұндай дүкенде келуші өзіне қажетті заттарды сайттан шықпай-ақ табады. Мұндай жағдайда дүкен құрылымын нақты ойластырып, тауарларды категориялар мен подкатегорияларға дұрыс бөлу қажет. Бұл нұсқа әсіресе офлайн бизнесі бар адамдарға — балалар тауарлары дүкені немесе бутигі барларға қолайлы.
- Мамандандырылған дүкен. Кең ассортимент барлық адамдарға қолайлы болмауы мүмкін, әсіресе бизнесін енді бастағандарға. Сондықтан интернет-дүкенде тек бір категория тауарларды ұсынуға болады. Мысалы, балалар тамағы дүкені немесе дамытушы ойыншықтар дүкені. Ассортиментті қосымша тауарлар арқылы кеңейтуге болады: балалар тамағы дүкені үшін бөтелкелер, емшектер, балалар ыдыстары сияқты заттар.
- Монобренд дүкен. Балаларға арналған тауарларды көптеген компаниялар шығарады. Сіз олардың біреуінің онлайн өкілдігін аша аласыз. Көбінесе бұл франшиза арқылы жүзеге асады: брендтер фирмалық дүкен ашуға көмектеседі, маркетингтік қолдау көрсетеді, тауарларды жеткізумен көмектеседі.
Балалар тауарларын интернет-дүкенге жеткізу
Балалар киімдері интернет-дүкені — бұл тек қана тауарлары бар сайт емес, оларды тапсырыс берушіге ыңғайлы орынға жеткізу де маңызды.
- Үйге жеткізу. Бұл жағдайда тауарды курьер жеткізеді — өз қызметкеріңіз немесе сізбен келісімшартқа отырған сыртқы компания қызметкері. Тапсырыс беруші үшін бұл ыңғайлы, себебі курьердің қатысуымен тауарды қарап шығуға, мысалы, балаға аяқ киім немесе киім үлгілеуге болады, және егер қандай да бір сәйкессіздік болса, қайтару рәсімін жүргізуге болады. Сонымен қатар, клиент тауарды курьерге қолма-қол төлей алады.
- Почта арқылы жеткізу. Бұл ең танымал екінші жеткізу әдісі. Саудагер тауарды почтада қаптама ретінде, ақшаны алғаннан кейін төлеу (наложенный платеж) әдісімен жібереді, ал сатып алушы оны өз пошталық бөлімшесінде алады және почта арқылы төлейді.
- Тасымалдау компаниялары. Почтаға бәсекелес ретінде түрлі тасымалдау компаниялары бар (мысалы, СДЭК, Pony Express, UPS және басқалар). Әдетте, мұндай компаниялардың барлық ірі қалаларда бірнеше тапсырыс алу пункттері болады. Клиент сол жерден тауарды алып, төлей алады.
- Өзін-өзі алып кету. Бұл әдіс өз дүкені немесе арнайы тапсырыс беру пункті (ПВЗ) барларға жарайды. Бұл ПВЗ-нің мекен-жайы тапсырыс беру кезінде көрсетіледі. Клиент сол мекен-жайға барып, тауарды қарап шығып, егер бәрі жараса, төлейді.
Клиентке жеткізу тәсілдерін таңдауға мүмкіндік беру ең тиімдісі. Көптеген нұсқалар ұсынған сайын, сатып алушылардың сенімі артады.
Бұл жүйе тауарды төлеу тәсілдеріне де қатысты: клиентке ең ыңғайлысын таңдау үшін кемінде үш әдісті ұсыныңыз: қолма-қол, карта арқылы, банк аударымы және т.б.
Балалар тауарлары интернет-дүкені үшін платформа
Егер сіздің бизнес-жоспарыңыздың алдыңғы барлық тармақтары орындалған болса, енді платформа таңдап, сайтты құруға кезек келді. Мұнда да бірнеше нұсқаларыңыз бар.
- Сыртқы әзірлеушілерден немесе агенттіктен сайт тапсырыс беру. Мұнда сізден қажетті функциялармен егжей-тегжейлі техникалық тапсырма, жеткілікті қаржы және уақыт талап етіледі. Әдетте мұндай сайтты әзірлеуге 1-2 ай уақыт кетеді.
- Сайтты өз бетіңізше сайт конструкторында жасау. Қазір мұндай конструкторлар өте көп, әрқайсысы әртүрлі шарттар ұсынады. Көбінесе бір жүйе басқару және әртүрлі типтегі сайттарға арналған шаблондар бар. Интернет-дүкен шаблондары көбінесе ақылы және ең қымбат тарифтерде қол жетімді.
- Арнайы интернет-дүкен конструкторында сайт жинау. Бұл конструкторлар сауда онлайн алаңдарын құруға бағытталған. Әдетте олардан пайдаланушыдан дизайн, бағдарламалау немесе верстка сияқты арнайы білім мен дағдылар талап етілмейді.
Dzumba платформасы — осындай интернет-дүкен конструкторларының бірі. Оның көмегімен сіз 10–15 минут ішінде сайтыңызды жасап, дереу сауда бастауыңызға болады. Қалай жұмыс істейді?
- Қарапайым тіркелу процедурасынан өтесіз. Оны аяқтағаннан кейін интернет-дүкен жасалады.
- Сайт атауын, сипаттамасын, каталог бөлімдерінің аттарын енгізіп, қажетті тауар карточкаларын толтырасыз.
- Кең тізімнен қажетті төлем жүйелерін таңдап, қосасыз.
- Сізге жаңа тапсырыстар туралы хабарлайтын Telegram-ботты қосасыз.
Барлығы, сауда бастаңыз, тіпті сайтқа бір ғана тауар қосқан болсаңыз да. Кейін процессте басқа тауарларды қосуға, жаңа категориялар құруға, тауарларды өзіңізге ыңғайлы етіп сұрыптауға және бағаларын өзгертуге болады. Барлығы үшін қарапайым әрі ыңғайлы басқару жүйесі бар — оны пайдалану Инстаграмнан қиын емес.
Платформа функционалындағы барлық жаңартулар барлық пайдаланушыларға бірден қолжетімді болады. Мысалы, жақында Facebook пен Инстаграм интернет-дүкендерімен интеграция (фид-файл) іске қосылды. Егер сіздің осы әлеуметтік желілерде жұмыс істеп тұрған сауда алаңдарыңыз болса, дүкендегі тауарлар автоматты түрде олардың витриналарында көрсетіледі.
Dzumba-ның басты ерекшелігі — екі айлық тегін кезең. Осы уақыт ішінде платформа ұсынатын барлық мүмкіндіктерді сынап көріп, жұмысты жалғастыру керек пе, жоқ па шешім қабылдай аласыз. Екі айдан кейін аз ғана айлық төлем төлеу қажет болады.
Балалар тауарлары интернет-дүкенін ілгерілету
Интернет-дүкеніңізді ілгерілету үшін бірнеше классикалық, тиімді және дәлелденген әдістер бар. Олардың бәрін кешенді түрде қолдану, тиімділігін талдау және жарнамалық кампанияларды уақытында түзету өте маңызды.
- Әлеуметтік желілердегі жарнама. Дүкеніңіздің аккаунттарын ашып, оларды толық ақпаратпен толтырыңыз. Сайт сілтемесі профильге кірген адамның көзінше бірден көрінуі керек. Жаңа тауарлар, акциялар мен басқа да шаралар туралы ақпаратты парақшаларыңызда жариялаңыз.
- Әлеуметтік желілердегі мақсатты (таргеттелген) жарнама. Қазіргі барлық әлеуметтік желілер ақылы жарнаманы орнату және басқару үшін ыңғайлы әрі қарапайым құралдар ұсынады.
- Әлеуметтік желілердегі серіктестік жарнама. Мысалы, балалар тәрбиесіне арналған топ әкімшілерімен келісіп, сонда дүкеніңіздің промо-посттарын орналастырыңыз.
- Яндекс пен Google іздеу жүйелеріндегі контекстік жарнама. Бұл қымбат болуы мүмкін, бірақ ең тиімді жолдардың бірі: жарнама тек қажетті аудиторияға ғана көрсетіледі. Жарнамалық кампанияларды орнату мен тестілеуге директолог маманы көмектесе алады.
- Листовкаларды тарату, хабарландырулар мен стикерлерді жапсыру QR-кодтар мен дүкен сілтемелерімен бірге де тиімді. Әсіресе, балалар мекемелерінің маңында немесе ата-аналар баламен демалатын жерлерде таратылса. Акушерлік үйлердегі промо-акциялар өте жақсы жұмыс істейді: көптеген компаниялар жас аналар мен жаңа туған балаларға дүкеннің кішігірім сыйлықтарын береді. Сыйлықтарға әдетте жарқын буклет немесе визитка қосылады, оның ішінде интернет-дүкен сілтемелері болады.
Әрине, барлық осы жарнамалық кампанияларды бірден бастауға асықпаңыз. Мұнда тиімді болатын әдістерді сынап көріп, таңдаған дұрыс. Әдетте екі-үш негізгі канал болады, ал қалғандарын қажетіне қарай пайдаланасыз.
Қорытынды
Көріп отырғаныңыздай, балалар тауарлары интернет-дүкенін ашу қаржылық және уақыттық үлкен шығынсыз да мүмкін. Сайтты өзі 15 минутта жасап, тауарларды бір күн ішінде енгізіп, алғашқы тапсырыстарды бірнеше күннен кейін ала аласыз. Ең бастысы — интернет-саудаңызды жеңілдететін және бизнесті оңайлататын Dzumba сияқты дұрыс және ыңғайлы құралдарды таңдау.