+7 (705) 390-55-82
Косметика мен денеге күтім жасау құралдары — қазіргі онлайн сауданың ең танымал және табысты бағыттарының бірі. Мысалы, ресейлік нарықта косметика сататын интернет-дүкендердің үлесі Data Insight деректеріне сәйкес, барлық интернет-дүкендердің 10%-ын құрайды.
Косметикалық тауарлар сататын табысты интернет-дүкенді қалай құруға және іске қосуға болады — осы мақалада айтып береміз.
Алғаш қарағанда бұл сұрақтың жауабы анық: косметиканы жиі қолданатын адам – сол оны сатып алады. Көбінесе бұл — 16 мен 70 жас аралығындағы, әртүрлі әлеуметтік мәртебесі мен табысы бар әйелдер. Біреулер сәндік косметика сатып алса, енді біреулер гигиеналық құралдар мен тері мен денеге күтім жасауға арналған өнімдерді сатып алады. Қалай болғанда да, косметика сататын онлайн-дүкендердің негізгі тұтынушылары — әйелдер.
Алайда ер адамдар да косметика сайттарын қолданады. Олар көбіне ерлер парфюмериясына, гигиеналық құралдарға (қырыну құралдары, көбіктер мен кремдер, дезодоранттар) қызығушылық танытады. Сонымен қатар, ер адамдар жиі интернет-дүкендерден сүйікті әйелдеріне арналған сыйлықтар мен сыйлық жиынтықтарын (әсіресе жиынтықтарды!) сатып алады. Сондықтан өз сайтыңыздың аудиториясын анықтағанда, бұл санатты да міндетті түрде ескеру қажет.
Интернет-дүкеннің сатылымы көбіне оның ассортиментіне байланысты. Ассортимент неғұрлым кең болса, дүкен сөрелерінде тауар топтары көбірек ұсынылса — сайтқа кірген адам бірдеңе сатып алуы ықтимал. Бірақ, сонымен бірге, тар маманданған дүкендер де бар және олар сәтті жұмыс істеп келеді.
Айтпақшы: кейбір косметикалық және парфюмериялық өнімдер (әсіресе, парфюмдер мен иіс сулар) міндетті таңбалауға жатады. Қазақстан Республикасында тауарларды таңбалау туралы осы жерден білуге болады.
Сатып алынған тауарды сатып алушыға әртүрлі тәсілмен жеткізуге болады: курьер арқылы, пошта арқылы немесе өзі келіп алып кету (самовывоз) арқылы.
Косметика интернет-дүкеніне сайт қажет. Жай ғана бір витринасы бар интернет-дүкен емес, функционалды әрі басқаруға ыңғайлы сайт керек. Мұндай сайтты жасаудың бірнеше жолы бар.
Бұл сервистің басты артықшылықтарының бірі — сізге екі айлық тегін сынақ кезеңі беріледі. Осы уақыт ішінде сіз сайт пен конструктордың барлық мүмкіндіктерін толығымен тексере аласыз. Тағы бір артықшылығы — мұнда тек бір тарифтік жоспар бар және барлық функционал сол жоспарға кіреді.
Кемшілігі — дүкеніңіздің дизайны стандартты болады және тек логотип пен корпоративтік түстер арқылы ерекшеленеді. Алайда бұл конструктор сайт қонақтарының назарын тек тауарға аударуға бағытталған.
Жарайды, сіз интернет-дүкен құрдыңыз, тауарларды жүктеп, оларды санаттарға бөлдіңіз, төлем жүйелерін баптадыңыз және жеткізу тәсілін анықтадыңыз. Қонақтарды сайтқа қалай тартып аласыз?
a. Мақсатты жарнама. Қазіргі кезде әр әлеуметтік желі пайдаланушыларға жарнамалық науқандарды іске қосу үшін қолайлы және оңай құралдар ұсынады, мақсатты аудиторияны дәл баптауға мүмкіндік береді.
b. Тақырыптық қауымдастықтардағы жарнама (әйелдер клубтары және т.б.). Мұнда жарнамалық жазбаларды әкімшілермен келісіп жариялауға болады.
c. Өз топтарыңызда және қауымдастықтарыңызда, жеке беттеріңізде жарнама. Жарнамадан басқа, мұндай қауымдастықтарда жазылушыларға дүкен жаңалықтары, жаңа өнімдер, акциялар мен жеңілдіктер туралы пайдалы ақпарат беру маңызды. Өз коммьюнитиіңіз – бұл сатып алушылармен кері байланыстың тамаша құралы.
5. Яндекс пен Google-дағы контексттік жарнама. Бұл, әрине, жақсы ақша тұрады, өйткені нарықтағы бәсеке көп, бірақ көптеген потенциалды сатып алушыларды тартады.
6. SMS-жарнама немесе мессенджерлердегі тарату қызметтері арқылы жарнама. Сатып алушылардан (телефон нөмірі, электрондық пошта мекенжайы және т.б.) олардың келісімімен ақпарат жинап, акциялар мен жеңілдіктер туралы тұрақты таралымдар жасауға болады. SMS-жарнама қызметтерін (әдетте мобильді операторлар ұсынады) қажетті аудиторияға жарнамалық хабарламаларды жүйелі түрде жіберу үшін пайдалануға болады.
Көріп отырғаныңыздай, косметика сату үшін интернет-дүкенді өз бетіңізше құру және іске қосу соншалықты қиын емес. Оңай құралдарды қолданыңыз, бәрі міндетті түрде сәтті болады.