Гүл бизнесі кәсіпті бастау немесе кеңейту үшін ең табысты әрі аса қиындықсыз нұсқалардың бірі деп есептеледі. Көбінесе бұл гүл дүкені, бутик немесе гүл салонын білдіреді.
Бірақ гүлдерді интернет арқылы да сату мүмкін. Қазір жұмыс істеп тұрған офлайн бизнес үшін сайт жақсы қосымша сату арнасы бола алады. Онлайн гүл сату қалай ұйымдастырылады және оның үшін не қажет екені туралы айтамыз.
Онлайн гүл дүкенінің форматы
Ең қарапайым нәрседен — сайт құрудан бұрын, не сататыныңызды және сатып алушыларға қандай ассортимент ұсынатыныңызды анықтау қажет.
- Тапсырыс бойынша гүлдер мен букеттер. Бұл гүлдердің интернет-дүкенінің ең танымал түрлерінің бірі. Букеттерді жыл бойы туған күндерге, үйлену тойларына және басқа да мерекелерге тапсырады. Мұндай форматта жұмыс істеу үшін тәжірибелі креативті флорист маманы және букеттер жасауға арналған жұмыс орны қажет. Мұнда өнім карточкасындағы гүлдер мен букеттердің сапалы, кәсіби фотосуреттері өте маңызды.
- Декоративті бақ өсімдіктерінің интернет-дүкені. Бақ өсімдіктерінің сатылымының ең белсенді кезеңі — көктем-жаз мезгілі. Қыста және күзде сатылымдар айтарлықтай төмендейді. Қосымша ассортимент, мысалы, бөлме өсімдіктерін сату, бұл мәселені шешуі мүмкін.
- Бөлме гүлдері мен өсімдіктері. Бұл өте кең сала, сондықтан көптеген кәсіпкерлер белгілі бір түрлермен шектеледі. Мысалы, кактустарды, фиалкаларды (олардың жүзге жуық сорттары бар) сату бойынша табысты интернет-дүкендер бар.
- Кәсіби флористерге арналған мамандандырылған дүкен. Мұнда шеберлер гүлдер мен декоративті өсімдіктерден басқа, қажетті шығын материалдарын (пленкалар, ленталар, букеттерді орауға арналған қағаз және т.б.), флорист құралдары мен жабдықтарын тапсырыс бере алады.
- Универсалды гүл дүкені. Мұнда бәрі бір жерде жинақталады: бөлме гүлдері, бақ гүлдері және букеттер. Әрине, бұл барлығы интернет-дүкеннің әртүрлі санаттарына дұрыс және логикалық түрде бөлінеді. Мұндай дүкеннің артықшылығы — сатып алушы қажетті нәрсенің бәрін табады. Кемшілігі — осындай кең ассортиментті үнемі бақылап, жаңа позицияларды уақытылы қосып, қажетсіздерін алып тастау керек.
Айтпақшы: кез келген гүл интернет-дүкенінің форматына қоса қолдау көрсететін тауарлар каталогын қосуға болады: бақ және флорист жабдықтары, топырақтар мен тыңайтқыштар, вазалар, гүлдерге арналған құмыралар мен кашпо және тағы басқа. Мерекелік букеттер сататын сайт үшін тамаша қосымша ретінде құттықтау ашықхаттары, ойыншықтар, сувенирлер және т.б. болуы мүмкін.
Гүл интернет-дүкенінің сайтін қалай жасауға болады
Интернет-дүкеніңіздің форматын және ассортиментін анықтағаннан кейін, сайт жасауға кірісу уақыты келді.
- Сайтты веб-дизайн агенттігіне немесе студияға тапсыру. Бұл нұсқа кәсіпкерлердің көбісінің ойына бірінші келеді — бәрін өз қалауыңызға сай кәсіби мамандарға тапсыру. Мұндай нұсқаның артықшылығы — сізде бірегей дизайн мен басқару панелі бар, басқалардан өзгеше сайт болады. Дизайн мен әзірлеуге техникалық тапсырманы неғұрлым егжей-тегжейлі жазсаңыз, соншалықты дәл жасалады. Кемшілігі — бұл қымбат және ұзақ уақыт алуы мүмкін: интернет-дүкенді басынан бастап әзірлеу, барлық келісімдер мен түзетулер уақыты ұзақ болуы мүмкін. Сонымен қатар, сіз осы студияға “байланған” боласыз, және сайт функционалына өзгерістер енгізу үшін қосымша төлеуге тура келеді.
- Стандартты CMS (сайт басқару жүйесі) негізіндегі танымал сайт конструкторында дайын шаблонды пайдаланып сайт жинау. Артықшылығы — бұл жұмысты өзіңіз де істей аласыз немесе оны сіздің атыңыздан істейтін адамды жалдай аласыз. Кемшіліктері — интернет-дүкеннің дайын шаблондары әдетте ақылы немесе ең қымбат тариф жоспарларында қолжетімді. Шаблонға өзгеріс енгізу үшін бағдарламашының көмегі қажет.
- Арнайы интернет-дүкен конструкторын пайдалану. Мысалы, Dzumba сервисі сияқты. Мұнда сіз интернет-дүкенді қарапайым блоктардан жинайсыз, қажетті өрістерді толтырасыз: атауы, мекен-жайы, каталог бөлімі, тауар және т.б. Нәтижесінде сізде сауда жасауға қажетті мүмкіндіктер жиынтығы бар, басқаруға жеңіл интернет-дүкен болады.
Dzumba сайтында сайт жасау үшін не қажет?
Бұл сервисте сайт жасау үшін тек тіркелу керек. Тіркелген соң дереу дүкен құрылатын болады. Сізге тек атауын енгізу, тауарларды жүктеп (өнім карточкаларын толтыру) және төлем әдістерін таңдау қажет. Содан кейін сауда бастауға болады.
Бірінші екі ай сервис сайттың барлық функционалын тегін сынап көруге мүмкіндік береді. Бұл уақыт сізге жұмыс форматы сізге сай келетінін түсіну үшін жеткілікті. Кейін барлық пайдаланушыларға бірдей шағын абоненттік төлем енгізіледі. Бұл платформаға қолдау көрсету, жаңартулар мен жаңа функцияларды әзірлеу үшін қажет (олар релизден кейін бірден сізге тегін қолжетімді болады).
Гүл интернет-дүкеніне сатып алушыны қалай тартуға болады
Кез келген бизнеске дұрыс және жүйелі ілгерілету мен жарнама қажет. Гүл интернет-дүкені де бұдан ерекшеленбейді. Бірақ есте ұстау керек, гүл – бұл ең алдымен потенциалды сатып алушыға визуалды түрде әсер ететін тауар. Мұнда өнімнің жақсы, сапалы суреті маңызды: гүлдер мен букеттердің фотосуреттері, қысқа видеоклиптер.
Мұндай жағдайда тиімді ілгерілету мен жарнама үшін келесі арналарды ұсынамыз:
- Әлеуметтік желілер: Инстаграм, ВКонтакте, Телеграм және басқалар. Бұл желілерде өз беттеріңіз бен топтарыңызды тұрақты жүргізу, айқын әрі тартымды контент жариялау жақсы нәтиже береді.
- Әлеуметтік желілердегі мақсатты жарнама. Қазіргі барлық әлеуметтік желілер жарнамалық науқандарды баптау және іске қосу үшін өте қарапайым әрі тиімді құралдар ұсынады. Науқандарды географиялық, демографиялық белгілерге, әлеуметтік статусқа және қызығушылықтарға дәл баптауға болады.
- Яндекс және Гуглдағы контексттік жарнама. Мұнда да таңдалған іздеу сұраныстарына сай жарнамалық науқанды өте дәл баптауға болады.
- Әлеуметтік желілердегі тақырыптық қауымдастықтардағы серіктестік жарнама (мысалы, үй өсімдіктерін сүйетіндер топтарында немесе мерекелер мен тойларға арналған топтарда). Қауымдастық әкімшілігімен келісіп, осындай коммьюнити-де жарнамалық жазбалар жариялау — бұл өте тиімді, себебі аудиторияңыздың барлығы осында шоғырланған.
- Қалалық танымал пабликтерде ілгерілету мен жарнама: жарнамалық жазбалар, байқаулар өткізу, мерекелерге сыйлықтар тарту және т.б. Әдетте бұл іс-шаралар да қауымдастық иелерімен келісім бойынша жүргізіледі.
- Дайын букеттер мен тірі гүлдер сататын дүкен үшін той көйлектері бутиктерімен, фотографтармен, тамадалармен және т.б. серіктестік ынтымақтастық пайдалы болады (мысалы, өзара жарнама немесе серіктестік сыйақы шарттарымен).
- Мессенджерлердегі немесе SMS арқылы тарату қызметтері. Бұл әдіс ең үлкен нәтиже береді, әсіресе тарату мерекеден бұрын жасалса. Мысалы, 8 наурыз немесе 1 қыркүйекке дейін.
***
Гүл сату үшін интернет-дүкенді құру және іске қосу бастапқыда ойлағандай қиын емес. Тек ниет пен сенімді құралдар қажет.